فیبروز ابرو صادقیه

فیبروز ابرو ، فیبروز ابرو دخترانه ، فیبروز ابرو روشن، فیبروز ابرو قهوه ای، فیبروز ابرو تیره، فیبروز ابرو قیمت، فیبروز ابرو چیست؟، ماندگاری فیبروز ابرو

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو صادقیه
سایت تاتو کار (امتیازتان را به این مطلب چقدر است)

فیبروز ابرو به فرآیند کاشت رنگدانه زیر پوست توسط یک قلم دستی که قلم تاچ یا هولدر نام دارد فیبروز می‌گویند. با فیبروز ابرو خطوط کاملا طبیعی و ظریف خواهد بود.
فیبروز ابرو که جدیدترین و ظریف‌ترین تکنیک آرایش دائم ابرو است توسط آکادمی بین المللی فی (phi) با مالکیت آقای برانکو بابیک (Branko Babic) در دنیا مطرح شد. این شهرت تا جایی رسید که واژه فیبروز ابرو ، جای میکروبلیدینگ ابرو را به خود گرفت.

فیبروز ابرو به اندازه ای در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی برای خود جا باز کرده است که مشتری ، به جای واژه میکروبلیدینگ ، واژه فیبروز ابرو را بکار میبرد . در حالی که فیبروز ابرو همان میکروبلیدینگ ابرو است.

تفاوت میکروبلیدینگ با فیبروز ابرو
فیبروز ابرو ، میکروبلیدینگی است که توسط یک شخص آموزش دیده با رنگ فیبروز اصل و سوزن فیبروز انجام شود. فیبروز ابرو (phibrows) یک متد جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ است.

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است؟

فیبروز ابرو بین 2 ماه الی یک سال ماندگاری دارد. ماندگاری زیاد فیبروز به شرایط نگهداری شما و وضعیت پوست شما بستگی دارد. فیبروز در پوست های چرب ماندگاری کمتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *